Sari la conținut

Administrare

administrare imobileAdministrare financiara – contabila + casierie

-crearea listelor lunare de plata si a tuturor registrelor obligatorii
-depunerea de declaratii fiscale, plata taxelor si a impozitelor catre stat
-plata furnizorilor de utilitati si verificarea facturilor acestora in functie de datele
monitorizate la locatie
-incasarea contributiei de la proprietari; Plata onlinesau direct la sediul asociatie de proprietari
-gestionare fondurilor banesti si bunurilor materiale ale asociatiei
-organizarea si conducerea contabilitatii
-comunicarea comitetului executiv de orice sugestie sau problema aparuta
-alte atributii impuse de legislatia in vigoare sau solicitate de catre asociatia de locatari

Administrare tehnica

-monitorizam si verificam toate contoarele (repartitoare,apometre, contoare gaz)
-asiguram intretinerea tehnica a imobilului
-supervizam si participam la receptia lucrarilor si reparatiilor
-dispecerat unde se pot anunta avariile/probleme aparute
-sprijinirea in executarea lucrarilor si a reparatiilor complexe impreuna cu partenerii nostri